Efter regn kommer ...... sol?


När vi nu närmar oss slutet på juli månad så är vi nog många som önskar att vädret vore liiite bättre, men om man tittar på de långa prognoserna så finns det vissa tecken som tyder på att vädret kommer att stabilisera sig i nästa vecka även om det inte är någon direkt värmebölja i så fall, men säkert en hel del sol och ca 20-23 grader:) Jag hoppas iaf på hyggloväder då jag planerat att göra en tripp ner till sommarstugan i slutet av denna vecka:)

På betapet så har jag minskat spelandet med mer än 50% och numera blir det högst 4-5 matcher per dag:) Dock, så lyckades jag nu idag fixa nytt rekord i ratingen med  1p samtidigt som jag rullade en 9:a, vilket inte är så vanligt att man gör.. Och vilket ord sen, ZInKSAl(VA).... Av mina totalt 1128 rullningar är det endast TRE som har varit med nio bokstäver..... Dessutom, hittade en fiskekompis på beta idag som också bor här i stockholm så i höst blir det förhoppningsvis en hel del fiske=)

I lördags satt jag som tentavakt i 5 timmar.. Hade lite otur då alla utom EN hade lämnat salen med en timmes skrivtid kvar... Oturligt nog så valde den sista tentanden att sitta hela tiden ut.... Annars hade jag fått gå hem tidigare:P Men, men, man måste ju ta den tid på sig som man behöver=) Jag brukade själv ofta utnyttja hela skrivtiden när jag pluggade så:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0