Kraschad dator!!


Nej, jag har inte dött eller gått under jorden ifall ni undrar varför inga inlägg skrivits här på bloggen på snart en månad... Anledningen stavas helt enkelt datakrasch!!! Fick idag besked från reparatören med ett kostnadsförslag på hur mycket fattigare jag blir om jag ska reparera min dator.... Ca 1600:- kronor kommer det lilla kalaset att gå på då grafikkortet var trasigt plus att hårddisken var i dåligt skick.... Men, men, är väl inget att göra än att betala och försöka se glad ut..:P Behöver ju en dator...

Idag har det snöat här uppe i 08:a-land så ligger väl ca 3 cm snö på marken nu... Just nu sitter jag här på Universitetet och jobbar på min lilla vidareutveckling av examensarbetet... Det positiva är att jag nu lyckats komma på ett sätt att bli klar med det sista momentet för att sen kunna sätta ihop resultaten till något som i slutändan förhoppningsvis blir en publicerbar artikel i någon vetenskaplig tidskrift:)


Hur många av er har saknat mig??;P

Kommentarer
Postat av: Slumpadinka

Äntligen ett nytt inlägg! När du får tillbaka datorn är det bara att sätta igång att blogga, minst ett inlägg om dagen :P Hoppas allt är bra med dig!

2009-02-08 @ 13:25:55
URL: http://slumpadinkan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0